GIVEITBACK Education 1.0

Start: 2021-06-01
Stop: 2021-11-30
Program: StartONG
Participanți: ~ 100
Locație: Online
Sponsori: Kaufland România & Asociația Act for Tomorrow
Parteneri: Școala Matei Gr. Vlădeanu - Cândești-Vale, Școala Mircea cel Bătrân - Pitești, Școala Petre Sergescu - DrobetaTurnu Severin

GIVEITBACK Education 1.0 este unul dintre cele 14 proiecte comunitare finațate în luna mai a anului 2021 prin programul Start ONG, lansat de Kaufland România și implementat de asociația Act for Tomorrow.

În cadrul acestui proiect am dezvoltat un kit care conține un set de programe noi de studiu și materialul didactic suport aferent pentru un an. Disciplinele vizate sunt programarea creativă, programarea cu roboti și dezvoltarea paginilor web.

Materialele sunt concepute pentru elevi din învățământul primar si gimnazial și vor putea fi implementate în cadrul orelor de opțional prevăzute în planurile cadru la nivel național sau în cadrul unor cluburi de programare.

Ce spun partenerii noștri?

Școala Gimnazială “Matei Gr. Vladeanu” Cândești Vale, Județul Dâmbovița

A sosit ieri pachetul cu cărți. Arată super bine! Mii de mulțumiri pentru inițiativă! Felicitări pentru munca și pasiunea voastră pentru educație, copii și lucru bine făcut!

Irina Constantinescu, profesor de informatică, Școala Gimnazială “Matei Gr. Vladeanu” Cândești Vale, Județul Dâmbovița

Școala Gimnazială “Mircea Cel Batrân” Pitești, Județul Argeș

Am primit cu mare bucurie vestea că a apărut o carte de introducere în Scratch, realizată de oameni dragi mie, cu suflet mare și care se implică în proiecte importante și cu impact pe termen lung în comunitatea noastră. Aveam mare nevoie de un manual la lecțiile din cadrul opționalului de Programare creativă, pe care elevii noștri din clasele a 5-a și a 6-a îl aleg în număr foarte mare, în fiecare an.

Am prezentat elevilor cartea și a avut ”lipici” din prima clipă, e colorată, are multe proiecte cu teme interesante și atractive, imagini sugestive, conținut clar și foarte bine organizat pe pași de rezolvare, sugestii și exemple de rezolvări, dar și provocări pentru noi proiecte.

Am folosit-o la orele de opțional pe parcursul semestrului al II-lea, elevii au realizat cu interes și curiozitate toate proiectele în contul lor de Scratch, iar cei pasionați de programare au continuat acasă și au răspuns provocărilor.

Mulțumim autorilor și Asociației GIVE IT BACK pentru donația cărților!

Mă bucur că existati, că faceți lucruri minunate pentru copii, că le împărtășiți din experiența voastră și îi ajutați să-și descopere o nouă pasiune, programarea. Abia așteptăm volumul 2!

Paula Cioară, profesor de informatică,  Școala Gimnazială “Mircea Cel Batrân” Pitești, Județul Argeș

Mara Iordan: Cartea Scratch mi s-a părut utilă pentru ca exista o grămadă de proiecte interesante și istractive în ea. Proiectele sunt aranjate și explicate cum trebuie, intr-un mod distractiv!
Sara Dumbravă: Aceasta este cea mai educativa și distractiva carte deoarece are imagini, conține proiecte explicate bine și ma îndeamnă sa fac cât mai multe proiecte!
Andrei Voicu: Motive pentru care recomand achiziționarea cărții “Cartea Scratch”:
-Cu ajutorul ei am avut o soluție la unele probleme pe care le-am avut când am făcut proiecte în Scratch;
-Am devenit mai creativ, m-a ajutat să fac proiectele mai frumoase.
Teodora Cioacă: Cartea explica foarte bine pentru un începător și te învață o multime de lucruri de baza.
Ada Comanescu: Din această carte se poate învăța foarte ușor să programezi în Scratch și este potrivită pentru copii. Recomand cartea deoarece este pe înțelesul tuturor și are multe imagini sugestive.
Mara Ion-Mircea: Îmi place că pașii sunt foarte clari, au multe imagini explicative și este mult mai ușor să învățăm în acest fel.
Trandafir Maria: Sunt de părere că manualul este o idee bună de a începe să înveți limbajul de programare Scratch. Sunt multe idei de proiecte creative și interesante, care sigur vor stârni curiozitatea copiilor.
Diana Cârstea: Instrucțiunile care sunt scrise acolo sunt foarte utile pentru un începător care vrea sa învețe Scratch.
Alexandru Mihai: Este o carte bună pentru copii, care explică anumite proiecte destul de ușoare în așa fel încat și un copil care nu a accesat aplicația Scratch îl poate înțelege. În concluzie, este o carte foarte buna.
Darie Iacob: Părerea mea despre manual este că poate fi foarte util pentru toți copiii care vor să învețe Scratch, instrucțiunile sunt foarte bine explicate și foarte multe idei noi de proiecte mai frumoase și foarte ușoare. Cu siguranță va stârni curiozitățile copiilor.
Daria Iova: Consider că această carte este foarte utilă, cu un limbaj familiar pentru oricine. Pozele sunt foarte clare și de înaltă calitate. De asemenea, blocurile sunt alese în așa fel încât să fie eficiente și logice.
Andreea Obloja:
Această carte ne învață primii pași pentru a descoperi lumea Scratch-ului. Pentru noi a fost de folos foarte mult și consider că și celorlalți elevi care vor parcurge opționalul de Programare creativă le va fi de mare ajutor.

Elevii clasei a VI-a, Școala Gimnazială “Mircea Cel Batrân” Pitești, Județul Argeș

Școala Gimnazială “Petre Sergescu” Drobeta Turnu Severin, județul Mehedinți

Copiii sunt fantastici. N-am cum sa le surprind bucuria si entuziasmul. Descoperim impreuna lucruri,, nemaivazute,,. Mingea sare, rechinul alearga dupa peste, cocoșul cântâ, găina ciugulește.

Oxana Vrăjitoru, profesor învățământ primar , Școala Gimnazială “Petre Sergescu” Drobeta Turnu Severin, județul Mehedinți

#asociatiagiveitback #StartOng #implicareafacediferenta
#actfortomorrow
#kaufland

×